مادرانه

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann2 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:41

کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد کلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر کلاهبردار است !  در طي چند سال اخير که محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است که از شما خواهشمنديم با خواندن کامل اين مقاله خود تصميم بگيريد که آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

کلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي کشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور که در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه کرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد که اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارک بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي کنيم که چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را کلاهبردار بدانند و کلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در کنکور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تکنيک هاي تست زني مي باشد که دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديک تر مي کند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً کتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه کرده ايد اما حال به ياد بياوريد که چقدر از آن کتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب کتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه کتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن کتاب هاي وقت گير يا الان به اين فکر کنيد که بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي کرديد اين به دليل حفظ کردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند که آن را حفظ کنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين کار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه کوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي که درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد که مطالبات شهودي سازي و مفهومي کردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز کلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي که خوانديد هنوز اعتقاد داريد که حرف آخر کلاهبردار است آيا تا به حال کسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال کنکور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات کنکور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود که ادعا کند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌کند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود که به هر عهدي که با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه کرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در کنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر کلاهبردار مي‌دانيد و به کلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه کنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف کند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 کنکور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 کنکور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 کنکور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 کنکور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 کنکور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 کنکور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 کنکور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر که به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي که کلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده کردند و نتايج درخشاني را در کنکورهاي سراسري به دست آوردند حال با کنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پکيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با کنکور رفته و نتايج خوبي را در کنکور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد کلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يکسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يکسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا کند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نکرده و با توجه به نتايج و مدارک حرف آخر از منابع موسسه استفاده کرده و مثل ديگر دانش آموزان در کنکور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از https://harfehakhar.co/ و بر گرفته از مقاله کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری,حرف,آخر,از,شایعه,تا,واقعیت,!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann2 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:33

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار کرده و با هم چت کنند يا همان گپ بزنند صحبت کنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي که براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي کردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اکنون هم هست و مورد کارکرد بسياري از کاربران اکثر کشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شرکت ياهو است و کاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب کاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده کنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شرکت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي که از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه کرده اند،چت کنند!چت ياهو مسنجر در قديم که هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده کاربران قرار ميگرفته! اما هم اکنون که ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره که فقط هم مخصوص چت کردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده که وقتي الان شما سايت گوگل را باز کنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ کنيد در نتايج ان ميبينيد که چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده که دقت کنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند که مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم که دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلکه فقط معروف ترين ان ها که خوب در اينترنت و بين تمام کاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امکاناتي که هم اکنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امکانات مختلفي و جالبي را براي کاربران حاضر در چت فراهم کرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و کاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند که گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امکانات جديد دسترسي پيدا نکرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون کلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در کنار همه اين ها، امکانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره که کاربران مي توانند از ان ها استفاده کنند!! ناز چت در چت روم ها يکي مشهد چت پي وي يا تهران چت کردن خصوصي کاربران با يکديگر است و ديگري چت عمومي هستش که همه کاربران به صورت همزمان و اشکار با يکديگر صحبت ميکنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين کاربران خود يا با يکديگر را به راحتي کنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از کاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيکاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يک سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ کاربر مجازي که ما با او چت مي کنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يکبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يک نکته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يک حرف و يا يک وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را کامل باور نکنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان کنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,به,زبانی,ساده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann2 بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:48

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann2 بازدید : 158 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:24

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann2 بازدید : 168 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:38

لینک دوستان

خبرنامه